6. augusta 2010

Preklepy v spovednici

Spovedanie je záležitosť vážna, ale mnohokrát aj úsmevná. Nasledujúce formulky ľútosti moje ucho zachytilo z úst kajúcnikov. Jedna verzia je vzorová, ostatné poprekrúcané. Žiadna nie je mojim vlastným výmyslom, takto som ich naozaj počul! Nájdite rozdiely:


Bože môj, celým srdcom ťa milujem,
a preto veľmi ľutujem,
že som ťa hriechmi urazil.
Chcem sa naozaj polepšiť,
hriechu sa chrániť.
Otče, odpusť mi pre krv Kristovu. Amen.

Bože môj, celým srdcom ťa ľutujem,
a preto veľmi milujem,
že som ťa hriechmi urazil.
Chcem sa naozaj polepšiť,
hriechu sa chrániť.
Otče, odpusť mi pre krv Kristovu. Amen.

Bože môj, celým srdcom sa milujem,
a preto veľmi ľutujem,
že som ťa hriechmi urazil.
Chcem sa naozaj polepšiť,
hriechu sa chrániť.
Otče, odpusť mi pre krv Kristovu. Amen.

Bože môj, celým srdcom ťa milujem,
a preto veľmi ľutujem,
že som sa hriechmi urazil.
Chcem sa naozaj polepšiť,
hriechu sa chrániť.
Otče, odpusť mi pre krv Kristovu. Amen.

Bože môj, celým srdcom ťa milujem,
a preto veľmi ľutujem,
že som ťa hriechmi urazil.
Chcem sa naozaj položiť,
hriechu sa chrániť.
Otče, odpusť mi pre krv Kristovu. Amen.

Bože môj, celým srdcom ťa milujem,
a preto veľmi ľutujem,
že som ťa hriechmi urazil.
Chcem sa naozaj polepšiť,
hriechu ťa chrániť.
Otče, odpusť mi pre krv Kristovu. Amen.

Bože môj, celým srdcom ťa milujem,
a preto veľmi ľutujem,
že som ťa hriechmi urazil.
Chcem ťa naozaj polepšiť,
hriechu sa chrániť.
Otče, odpusť mi pre krv Kristovu. Amen.

Bože môj, celým srdcom ťa milujem,
a preto veľmi ľutujem,
že som ťa hriechmi urazil.
Chcem sa naozaj polepšiť,
hriechu sa chrániť.
Otče, odpusť mi pre krv krížovú. Amen.

Myslíme to s ľútosťou svojich hriechov naozaj vážne?

ilustračné foto: internet

1 komentár:

  1. no pekne som sa zasmial....Pán kaplán...pekne pekne...Palo

    OdpovedaťOdstrániť