10. júla 2011

Dôležitosť neúspechu

Homíliu na 15. nedeľu v Cezročonom období "A" nájdete tu: http://www.postoy.sk/dolezitost_neuspechu

4 komentáre:

  1. Krásny tanec sa rodí z vášne k tancu, všetko krásne sa rodí z vášne zažiť krásu... Len tak si sedím a čítam stále tie isté riadky. Výborné, lebo pri Citadele ide o viac, než len pochopenie textu. Pripomenul si mi krásu tejto knihy, teším sa, že len tak "neleží" :-)
    PS: šikovné sestry máš, pripomenuli mi rannú mladosť a honbu za "bavlnkami" :-)
    L.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na záver ešte dodal:

    "Ako som už hovoril. Jeden zlyhá a druhý uspeje, ty si však nelám nad tými rozdielmi hlavu. Plodná je len ona veľká spolupráca jedného skrze druhého. Pohyb, ktorý zlyhal, poslúži pohybu druhému, ktorý sa podarí. A úspešný pohyb potom ukáže spoločný cieľ aj tomu človeku, ktorého pohyb zlyhal. Kto nájde Boha, nájde ho pre všetkých. Lebo moja ríša je ako chrám a ja som ľudí vyzval. Vyzval som ich, aby ho budovali. Preto je ten chrám ich. A ako sa rodí, dobýva i z nich samých ich najvyšší zmysel." M.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. “Každá nepriazeň, každý neúspech a každý nepríjemný zážitok so sebou nesie semienko rovnako veľkého prospechu, ktoré sa môže ukázať ako požehnanie v prestrojení.”
    (Napoleon Hill)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. http://christ-net.sk/node/1134

    OdpovedaťOdstrániť